DM Display

Shelfstoppery i shelflinery

Sklepowe półki pełne są towarów od najróżniejszych producentów. Klient zwykle czuje się wśród nich zagubiony. Jak więc zwrócić jego uwagę na poszczególne produkty będące w promocji? Z pomocą przychodzą shelfstoppery i shelflinery, czyli zawieszki regałowe, które z daleka będą przykuwać wzrok.

Dlaczego warto sięgnąć po shelfstoppery i shelflinery?

Zawieszki regałowe mają prostą funkcję: powinny sprawiać, że konsument zainteresuje się danym produktem, kusząc go promocyjną ceną czy chwytliwym hasłem reklamowym. Mogą także zwracać uwagę na nowości znajdujące się na półce sklepowej. Wyróżnia się dwa typy listw: shelfstopper umieszczany jest w pozycji pionowej, shelginer zaś w poziomej. Poza tym mogą one mieć dowolny wygląd pod kątem treści, kolorystki czy rozmiaru. Jest to bardzo skuteczna metoda eksponowania produktów. Klienci przyzwyczajeni są, że zawieszki regałowe informują ich o towarze, często dostępnym w atrakcyjnej cenie. Nic dziwnego, że korzysta z nich tak wiele sklepów. Jest to niezawodny sposób komunikowania się z klientem sklepu i sterowania jego uwagą.

Zamów shelfstoppery i shelflinery dla swojego sklepu

Nasza firma zajmuje się produkcją shelfstopperów i shelfinerów na zamówienie. Wykonujemy je z trwałego tworzywa, przez co niestraszne są im szkodliwe czynniki zewnętrzne. Oczywiście, zawieszki regałowe dopasowane są do oczekiwań klienta. Ich rozmiar, wybarwienie i treści są dostosowywane do indywidualnej specyfiki każdego sklepu. Zapraszamy więc do kontaktu, dzięki czemu będziemy mogli wspólnie ustalić wszelkie niezbędne szczegóły. Można również zdecydować się na listwy o bardziej uniwersalnym charakterze, przez co można je użytkować wielokrotnie. Przykładowo, shelftopper może zawierać napis "promocja" lub "nowość".

Zawieszki regałowe i ich liczne zalety

Solidność wykonania oraz przemyślana treść zawieszek półkowych sprawia, że klienci wykażą zainteresowanie sugerowanymi przez pracowników sklepu produktami, co przełoży się na wzrost ich zakupu. Nie ma co zwlekać – z tego sposobu ekspozycji towaru warto zacząć korzystać już dziś.

Shelfstoppery i shelfinery to:

  • tania i skuteczna reklama produktów,
  • oczekiwany przez klientów sposób komunikacji ze strony sklepu, dotyczący promocji i nowości na rynku,
  • pomoc dla gości sklepu w odnalezieniu się między licznymi produktami,
  • popularny sposób ekspozycji towaru, z którym konsumenci są doskonale zaznajomieni.

Jeśli zastanawiasz się, czy listwy regałowe to dobry pomysł do wdrożenia w Twoim sklepie, odpowiedź brzmi: zdecydowanie TAK!