Jak skutecznie przyciągać uwagę?
15 czerwca 2022Jaką formę reklamy wybrać?
15 sierpnia 2022Jak zastosować ekspozytory reklamowe w biurze?
Ekspozytory reklamowe to nowoczesna wersja klasycznych sklepowych półek. Ich zastosowanie ma na celu takie zaprezentowanie produkty, by wyglądał on atrakcyjnie, wzbudzając zainteresowanie. Wybierając ekspozytory, należy mieć na uwadze nie tylko ich kolorystykę, ale i materiał, z jakiego zostały wykonane. Istotne jest także dopasowanie ich do produktów, jakie będą przy ich pomocy eksponowane. Ekspozytory sprawdzą się nie tylko w placówkach handlowych. Z powodzeniem można je wykorzystywać także w biurach.
Z czego zbudowane są ekspozytory?
Ekspozytory to produkty bardzo różnorodne zarówno pod względem kształtu, formy, koloru czy zastosowanego materiału. Bardzo często do ich produkcji wykorzystywane są płyty PCV, pleksi, diabond, sklejki, drewno oraz tektura. Najważniejsze jest to, by wybór ekspozytora dopasowany był do charakteru produktu, który będzie przy jego pomocy eksponowany. Niezależnie od tego, z jakiego materiału zostały wykonane, na ekspozytory można nanosić dowolną grafikę (przez drukowanie, frezowanie lub grawerowanie), która jeszcze bardziej będzie zwracała uwagę na to, co się na nich znajduje.
Jak wykorzystać ekspozytor reklamowy w biurze?
Ekspozytory reklamowe mają bardzo szerokie zastosowanie, doskonale sprawdzą się zarówno w placówkach handlowych, jak i na wszelkiego rodzaju targach czy w biurach firm, które chcą dobrze zaprezentować swoje produkty przed potencjalnymi klientami.
Dziś bez stojaków reklamowych ciężko wyobrazić sobie skuteczną promocję usług czy produktów, z tego też powodu takie elementy wykorzystywane są w niemal każdej firmie. Taka reklama y była skuteczna mus być nie tylko wyraźna i czytelna, ale przede wszystkim ciekawa i przyciągająca wzrok. Ekspozytory świetnie prezentują się także w biurach pod warunkiem jednak, że zostaną odpowiednio dopasowane nie tylko do charakteru przedstawianego produktu, ale również to pomieszczenia, w którym będą się znajdowały.
W przypadku niewielkich produktów można skorzystać z ekspozytorów umieszczonych na biurkach, gdzie prezentowany przedmiot będzie bardzo dobrze wyeksponowany, a każdy potencjalny klient będzie mógł zwrócić na niego uwagę i lepiej mu się przyjrzeć.
W biurze bardzo dobrze będą prezentowały się również ekspozytory reklamowe w formie stojaka z koszem i hakami, w którym będą mogły być umieszczone ulotki dotyczące działalności firmy i oferowanych przez nią produktów oraz usług. Ciekawy efekt można uzyskać, umieszczając w biurze stojak z wizytówkami. Im bardziej ma ciekawą i przyciągającą wzrok formę, tym większa szansa na to, że potencjalny klient wiedziony ciekawością chętnie sięgnie po wizytówkę.