standy reklamowe do sklepów
Jak ciekawie wyeksponować towary w sklepie? Kilka niebanalnych pomysłów
27 czerwca 2023
Zastanawiałeś się, jak sprzedawać więcej w sklepie stacjonarnym? Wypróbuj te sztuczki!
13 września 2023
standy reklamowe do sklepów
Jak ciekawie wyeksponować towary w sklepie? Kilka niebanalnych pomysłów
27 czerwca 2023
Zastanawiałeś się, jak sprzedawać więcej w sklepie stacjonarnym? Wypróbuj te sztuczki!
13 września 2023

Robiąc zakupy w sklepie, nietrudno zgubić się w gąszczu produktów. Jeśli prowadzisz własny sklep, z pewnością masz świadomość tego, jak trudno zwrócić uwagę klientów na konkretne produkty. Możesz jednak to zrobić w prosty i niedrogi sposób. Jak? O tym przeczytasz poniżej.

Dlaczego powinniśmy wyróżniać niektóre produkty na sklepowych półkach? 

Oznaczanie konkretnych produktów w widoczny pozwala na przyciągnięcie wzroku klienta do konkretnych artykułów na półce. Zazwyczaj klienci, idąc na zakupy, wybierają produkty, które już znają i lubią, bądź te, które są dla nich atrakcyjne cenowo. Jeśli jednak masz w swojej ofercie produkt, który na przykład jest aktualnie przeceniony, warto użyć osłonki na listwy z napisem “promocja”. Shelfstoppery, bo o nich mowa, to nienachalne „przyciągacze uwagi”. Są one wykonane z kolorowego papieru, często z konkretnym, spersonalizowanym napisem. Są proste w użyciu i niedrogie. Ich zamontowanie nie niszczy w żaden sposób półki, a pozwala wyeksponować produkt na tle innych. Dzięki shelfstopperowi klient ma okazję poznać nowe produkty i się do nich przekonać, a w przyszłości kupować je regularnie. Shelfstopperem warto zatem wyróżnić nie tylko artykuły znajdujące się aktualnie na promocji, ale wszystkie te, do których zakupu chcemy skłonić klienta. 

Shelfstoppery na zamówienie

Shelfstoppery możesz zamówić wygodnie przez internet. Firmy produkujące shelfstoppery na zamówienie oferują możliwość ich pełnej personalizacji. Dzięki temu możesz je dowolnie modyfikować – wybrać kolor, motyw przewodni czy napis. Pozwoli to dopasować je do estetyki sklepu oraz Twoich potrzeb. Warto pamiętać by były one wykonane z dobrej jakości papieru oraz druku, który nie odbarwi się. Osłonki na listwy są narażone na potrącanie, dotykanie i upadki, dlatego muszą być porządne. Projekt shelfstoppera powinien uwzględnić identyfikację wizualną marki oraz być dopasowany rozmiarem do sklepowej półki. Zbyt mały może nie pomieścić napisów, zbyt duży z kolei zasłoni produkt, zamiast go wyróżnić. Shelfstopper powinien być dobrze widoczny już z daleka, dlatego wybierz kolor, który od razu przyciągnie wzrok. Jeśli zamierzasz umieścić hasło reklamowe, zawieszka naturalnie powinna być większa, a druk wyraźny, tak by tekst był łatwy do odczytania (i zapamiętania). Klienci są przyzwyczajeni do tego typu reklamy, dlatego często zwracają na to uwagę, wiedząc, że w ten sposób niemal każdy sklep oznacza nowości i promocje. Jest to duże ułatwienie dla kupujących, które nie wymaga wysiłku ze strony właściciela sklepu. Zamawiając shelfstoppery wybierz firmę z doświadczeniem, która doradzi i pomoże

Shelfstoppery to prosty i tani sposób na reklamę artykułów na sklepowej półce. Są niezwykle skuteczne, dlatego warto by każdy sklep z nich korzystał.