Fotościanka z otworami na twarz do robienia zdjęć – świetny pomysł na urozmaicenie imprezy urodzinowej dziecka!
13 czerwca 2023Które produkty na półkach sklepowych warto wyszczególniać tekturowymi reklamami-zawieszkami?
19 lipca 2023Podstawą do zachęcania potencjalnych klientów do robienia zakupów jest wywieranie na nich właściwego wrażenia. Aby móc to osiągnąć, trzeba dobrze wyeksponować towar w sklepie. Istotny jest sposób jego rozłożenia oraz to, na czym go położymy. Poniżej prezentujemy kilka niebanalnych pomysłów.
Ekspozytory sklepowe z kartonu
Najważniejszym zadaniem, jakie pełnią ekspozytory z kartonu, jest eksponowanie produktów, które są na nich umieszczane. To często wybierany i praktyczny nośnik reklamowy, który ma wiele zalet. Są one lekkie i łatwe do rozkładania, ale także za ich sprawą można w atrakcyjny sposób prezentować swoje produkty. W sprzedaży dostępne są różne ich formy i rozmiary.
Stand reklamowy na zamówienie
Standy reklamowe są świetną formą promowania swoich obrazów – komercyjnych albo nie, w postaci nośnika fizycznego informacji. Zależnie od zastosowanego do ich produkcji surowca, a co za tym idzie – wytrzymałości i mobilności, mogą być reklamą na zewnątrz, albo wewnątrz budynków.
Standy stanowią formę ucieleśnienia prezentowanej oferty, mającą za zadanie przedstawić ją w atrakcyjny sposób i dzięki temu przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Może to być nawet kartonowa postać, która przedstawia choćby osobę ubraną w oferowaną przez nas biżuterię.
Standy sprawdzą się w okolicy sklepów albo innych placówek stacjonarnych, na spotkaniach branżowych, konferencjach czy targach. Muszą mieć odpowiednio spersonalizowaną treść i zostać dobrze wykonane, co ma wpływ na zrobienie dobrego pierwszego wrażenia.
Regały
Kolejnym sposobem na ciekawe wyeksponowanie oferowanych towarów, są regały. Oferuje się je zwykle jako konstrukcje modułowe pozwalające na optymalne, elastyczne rozmieszczenie w placówce handlowej. Mogą mieć one półki wiszące, systemy gondolowe albo przyścienne. Bez względu na rodzaj ich konstrukcji, obecnie regały sklepowe wykonuje się z solidnych oraz trwałych surowców.
Ekspozycja towarów kluczem do sukcesu
Dobrze zaplanowana ekspozycja towarów w sklepie stanowi o sukcesie. Nie istnieje jednak uniwersalna metoda na odpowiednie ułożenie, ale podczas planowania należy brać pod uwagę głównie potrzeby klientów. Oznacza to, iż obok siebie powinny znajdować się towary, które są w pewien sposób ze sobą powiązane.
Pod uwagę trzeba brać także to, iż klienci nierzadko wybierają produkty ułożone na końcach regałów, przy kasach lub na skrzyżowaniach przejść. To właśnie w takich miejscach należy umieszczać oferty specjalne.