Istnieje wiele sposobów na reklamę. Jak jednak wybrać ten najlepszy? Badania pokazują, że klienci nie zwracają większej uwagi na banery czy reklamy w telewizji. Duże znaczenie mają okoliczności, w jakich odbiorcy stykają się z treściami promocyjnymi. Idealnie wykorzystują je stojaki reklamowe, które umieścić można dosłownie wszędzie. Jakie są ich zalety?
Stojaki reklamowe umieszczane są na ogół w miejscach, gdzie z łatwością znaleźć można grupę docelową dla reklamodawcy. Przykład? Stojaki mogą promować lekarstwa i znajdować się w aptekach lub w przychodniach. Choć docierają do mniejszej ilości osób, jest dużo bardziej prawdopodobne, że trafią na podatny grunt.
Ze stojaków reklamowych może korzystać każdy. To niezawodny sposób promocji dla małych, jak i dużych firm. Co więcej, stojaki umieszczać można w wielu miejscach – w biurze, w sklepie, na korytarzu, na stanowiskach reklamowych w trakcie imprez branżowych czy targów.
Dobrej jakości stojak reklamowy cechuje się wysoką trwałością. Wykonać można go z różnych materiałów: aluminium, metalu czy tektury. Część stojaków umieszczana jest na zewnątrz, dlatego muszą być one odporne na działanie szkodliwych czynników atmosferycznych. Nie powinien być im straszny deszcz czy wiatr.
Raz zakupiony stojak reklamowy można wykorzystywać wielokrotnie, w różnych sytuacjach i miejscach. Pomaga to w budowaniu marki firmy – klient może zetknąć się z reklamą wielokrotnie, co sprawia, że dany produkt lub usługa zaczynają istnieć w jego świadomości.
Reklama potrafi generować wysokie koszty. Nie tyczy się to jednak stojaków reklamowych. Ich wykonanie nie kosztuje zbyt wiele. Biorąc pod uwagę, że stojakami można posługiwać się wielokrotnie, okazuje się, że jest to jeden z najtańszych sposobów na promowanie firmy.
Tworząc reklamę, ważne jest to, aby wyróżniała się ona wśród innych i wzbudzała w odbiorach zainteresowanie. Stojak reklamowy daje wiele możliwości pod kątem wizualnym. Może być prosty w formie lub intrygować niebanalnym kształtem. Cechować może go intensywna bądź stonowana kolorystyka. Istnieje możliwość, aby zawierał on półki na ulotki czy katalogi. Stojak powinien nie tylko ciekawić, ale też być spójny z marką firmy, należy więc dokładnie przemyśleć jego wygląd.
Jak widać, stojaki reklamowe przynoszą wiele korzyści. To powszechny, a zarazem efektywny sposób promowania swojej marki. Co więcej, można korzystać z niego wielokrotnie, bez inwestowania większych sum.