Jaką formę reklamy wybrać?
15 sierpnia 2022
Na co zwracać uwagę podczas ekspozycji stojaków?
15 października 2022
Jaką formę reklamy wybrać?
15 sierpnia 2022
Na co zwracać uwagę podczas ekspozycji stojaków?
15 października 2022

Jaki wpływ ma dobra ekspozycja dla naszej firmy?

Jeśli prowadzisz firmę i myślisz o reklamie w fizycznej postaci, musisz dobrze zastanowić się nad jej formą i ekspozycją, aby po prostu nie stracić zainwestowanych pieniędzy. Ale czy wiesz, jakie znaczenie ma to, w jakim miejscu umieścisz swoją reklamę?

Nietypowa forma reklamy — standy, potykacze, ekspozytory i inne

Inwestycja w materiały reklamowe powinna być zwrotna — to znaczy, po wdrożeniu tego typu reklamy powinieneś odczuć w firmowej „kieszeni”, że nastąpił wzrost zainteresowania klientów Twoim produktem. To szczególnie ważne, by być widocznym w sklepach — czyli w miejscach, z których klienci bezpośrednio będą sięgać po Twój produkt. W przypadku, gdy chcesz, aby Twój produkt był jak najlepiej wyeksponowany dla klienta, możesz umieścić w odpowiedniej sklepowej alejce swój stand z ciekawym, kolorowym nadrukiem. Podczas wydarzeń miejskich możesz pokusić się nawet o postawienie własnej bramy lub totemu, a gdy oferujesz produkty do wyeksponowania przy kasie — postaw na firmowe ekspozytory, wewnątrz których znajdą się wyłożone Twoje produkty lub ulotki dotyczące Twojej usługi.

Jakie znaczenie ma ekspozycja reklamy?

Kiedy inwestujesz w materiały reklamowe dla swojej firmy, musisz zwrócić uwagę nie tylko na wysoką jakość projektu i dobre wykonanie, ale również na to, gdzie umieścisz swoją reklamę w tej postaci. Ekspozytory czy standy powinny się znaleźć głównie w sklepach, ale również na targach czy innych wydarzeniach, na które ściągają tłumy ludzi. Nie może to być jednak przypadkowa lokalizacja — w sklepie mięsnym nie spełni swojej roli stand reklamujący materiały budowlane, a na targach zoologicznych potykacz informujący o suplementach diety dla dzieci. Chodzi o to, aby przede wszystkim być tam, gdzie mogą znaleźć się klienci potencjalnie zainteresowani produktem.

Jak prawidłowo umieścić reklamę?

Warto zwrócić uwagę na to, czy reklama związana z daną branżą jest rzeczywiście skuteczna. Bywają sklepy, w których idealnie sprawdzają się wszelkiego rodzaju standy, ponieważ ich powierzchnia i asortyment sprawia, że łatwiej zwrócić na nie uwagę. W innych sklepach skutecznym rozwiązaniem są kiwaki reklamowe — czyli etykiety z informacją o promocji, loterii czy nowościach umieszczone tuż nad produktem Twojej marki, skłaniające do wyboru właśnie tej rzeczy spośród wielu innych z tej samej kategorii. Dzięki rozmieszczeniu reklamy w sposób prawidłowy, czyli tam, gdzie jest największe zagęszczenie potencjalnych odbiorców, masz szansę trafić z jej przekazem dokładnie do tych osób, które stanowią Twoją grupę docelową.